Galeria zdjęć

    • Pogawędki o bezpieczeństwie

            W dniu 07.06.2021 klasy 1 i 2 odwiedzili policjanci z Posterunku Policji w Krzęcinie. Panowie przekazali dzieciom  wiedzę na temat zasad bezpiecznego zachowania w różnych sytuacjach, m.in. bezpieczeństwo na drodze, w domu, w czasie zabaw oraz przekazali nam istotne zmiany w ruchu drogowym. Ponadto rozmawialiśmy o zbliżających się wakacjach, podczas których możemy spotkać się z trudnymi sytuacjami- dzięki odwiedzinom wiemy jak zachować się wówczas zachować.  Wizyta  funkcjonariuszy była dla dzieci prawdziwym przeżyciem, tym bardziej, że otrzymaliśmy zaproszenie do odwiedzenia komisariatu.

      Dziękujemy –pedagog A.A.



    • Uwaga rodzice i uczniowie

      Od 31 maja 2021r. zmiana w rozkładzie dowożenia

      1 czerwca o godzinę później

    • NAUCZANIE HYBRYDOWE DLA KLAS IV-VIII od 17 maja 2021 r.

       

       

       

       

       

       

       

    • ŚWIATOWY DZIEŃ SPRZECIWU WOBEC BICIA DZIECI

       

           30 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Sprzeciwu wobec bicia Dzieci. W naszej gminie ten dzień promujemy po raz siódmy. W 2015 roku przewodnicząca GKRPA Pani Kazimiera Prokopiak wraz z przewodniczącą ZI oraz pedagogiem szkolnym zainicjowały wspólny przemarsz ulicami Krzęcina. Uczniowie, kadra pedagogiczna, mieszkańcy gminy oraz przedstawiciele różnych instytucji wspierali bardzo chętnie nasze działania. Uczniowie brali udział w konkursach, przygotowywali transparenty a niebieski kolor towarzyszy nam jako znak wsparcia kampanii.

         W ubiegłym roku, jak i obecnie- z powodu sytuacji pandemicznej  – ograniczyliśmy swoje działania do minimum. Od wtorku do czwartku pedagog przeprowadziła spotkania z uczniami klas I-III  oraz w grupach przedszkolnych, które dotyczyły  tematyki związanej z przemocą i Prawami Dziecka.  Jest to trudny czas dla nas wszystkich, ale mimo wszystko : ZROBILIŚMY TO!

      Lista osób wyróżnionych w konkursie plastycznym:

      1. Borowski Franciszek
      2. Cepak Antoni
      3. Paprota Maja
      4. Kusz Antek
      5. Pietras Franciszek
      6. Tułaza Hubert
      7. Apanasowicz Michał
      8. Chutkowska Marika
      9. Hawrylewicz Alicja
      10. Biały Ksawery
      11. Szymanowski Jan
      12. Dmitrzak Oskar
      13. Przepiórski Piotr
      14. Kowalski Wojciech

      Serdeczne podziękowania dla Pani Sandry Leszczyńskiej  i Pani Ani Idziak za pomoc J

      Alina Apanasowicz, pedagog

    • LITERACKI SUKCES JAKUBA SZYLAKA

           23 kwietnia 2021 r., dokładnie w święto Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie ogłoszono listę laureatów projektu „ProzaTory  Zachodniopomorskie. Antologia 2021”. Wśród czworga laureatów znalazł się Jakub Szylak, absolwent Gimnazjum w Krzęcinie. Nagrodzony tekst pt. „Cień pośród zamieci” zostanie wydany przez Wydawnictwo Książnicy Pomorskiej w antologii „ProzaTory Zachodniopomorskie. Antologia 2021”, której prezentacja odbędzie się podczas festiwalu „ProzaTory Zachodniopomorskie. Festiwal 2021”, zaplanowanego na połowę czerwca 2021 r.

          Projekt adresowany był do młodych autorów (limit wieku: 35 lat), miał wspierać młodych twórców tekstów prozatorskich, związanych regionem Pomorza Zachodniego i była to I edycja tegoż projektu.

           Fakt nagrodzenia Jakuba przyjmujemy z wielką przyjemnością, bo chłopak należy do pokolenia, urodzonego z Internetem, telefonami, e-mailami, a jednak mimo wszystko potrafi wyrazić nasz świat poprzez literaturę. Po ogłoszeniu wyników, Jakub był niezwykle dumny i naprawdę szczęśliwy, między innymi dlatego, ze tej nagrodzie patronowała Książnica Pomorska, jedna z największych bibliotek w Polsce o statusie naukowym.

           „Cień pośród zamieci” to opowiadanie z pogranicza horroru i fantasy. Autor stworzył mroczną atmosferę wyobcowania, podkreślając potęgę natury. Historia skupia się na tajemniczym starcu i jego dwunastoletnim wnuku. Wrażenie na czytelniku robi stopniowe budowanie napięcia, którego tło stanowi lodowata przestrzeń, w której pojawiać się mają tajemniczy ślepi wędrowcy o złej energii. Jakub zastosował narrację wieloosobową, która pozwala zaprezentować rozwój wydarzeń z różnej perspektywy. Podziwiam autora za przebogatą wyobraźnię i  inteligentny język Każdy, kto lubi horror, nie powinien czuć się zawiedzony, a opowiadanie w wersji cyfrowej będzie dostępne już w połowie czerwca 2021 r.

           Jakub Szylak osiągnął swój pierwszy, jak myślę nie ostatni, sukces w dziedzinie literatury, a pomogły mu w tym wsparcie i słowa zachęty ze strony najbliższych. Również wyobraźnia twórcza i pracowitość odegrały tu ważną rolę. To bardzo miłe, gdy pasja, idąca w parze z umiejętnościami, zostaje doceniona i nagrodzona. A my? No cóż. Jesteśmy dumni z faktu, że Jakub Szylak był uczniem naszej szkoły.

      Gratulujemy laureatowi sukcesu!

      Barbara Biesiada

    • Aktualizacja danych

      Dane z programu Plan lekcji zostały zaktualizowane
    • Ogólnopolski konkurs matematyczny – TopMaths

      Ogólnopolski konkurs matematyczny „TopMaths" kierowany jest do wszystkich miłośników matematyki, którzy chcą zmierzyć się z zadaniami odnoszącymi się do wspomnianej dziedziny nauki. Adresowany jest on do uczniów z terenu całej Polski, którzy znajdują się na każdym poziomie edukacji, jak również osoby dorosłe.

      1. Konkurs „TopMaths" zostanie rozegrany online na portalu edukacyjnym labofii.net w dniu 29.04.2021 roku.

      2. Udział w konkursie jest bezpłatny i nie wymaga rejestracji w portalu. Zostanie on rozegrany w niniejszych kategoriach wiekowych: klasy 1-3, 4-6, 7-8, szkoła średnia/dorośli.

      3. Pytania, z jakimi mierzyć będą się uczestnicy zabawy są zgodne z najnowszą podstawą programową. Zostały one przygotowane przez nauczycieli matematyki, dlatego też ich rozwiązywanie stanie się między innymi doskonałym treningiem dla uczniów klas VIII i maturalnych (przykładowo, w konkursie dla szkół średnich znajdą się pytania nawiązujące do zakresu materiału występującego na maturze podstawowej, a także rozszerzonej).

      4. Szczegółowe informacje na temat konkursu „TopMaths" znajdują się pod adresem: https://www.labofii.net/topmaths

      „TopMaths" to wyjątkowa zabawa matematyczna, dająca możliwość rywalizacji z innymi. To również możliwość, sprawdzenia swojej wiedzy z szerokiego zakresu związanego z „Królową Nauk". Niniejszym serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy i udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu.

    • ,,Muzyczna zerówka"

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

    • Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich

      23 kwietnia obchodzimy ustanowiony w 1995 roku przez UNESCO Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Tego dnia raczej nie spotkamy się z uczniami w bibliotece, nie znaczy to, że nie możemy obchodzić Światowego Dnia Książki online. Tegorocznemu Dniu Książki towarzyszył temat „ Z książką w ogrodzie”. Nasi Czytelnicy pokazali nam, że warto czytać, a my czytając, promujemy czytelnictwo.

      Proponujemy naszym  Uczniom pozytywne, kreatywne i ciekawe działania związane z książkami.

    • Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Krzęcinie

      UGK21041511310.pdf                         

    • 23 kwietnia - Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich

      Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich obchodzony jest w celu promocji czytelnictwa, edytorstwa i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich. Święto narodziło się w Katalonii, a jego data 23 kwietnia jest symboliczna dla literatury światowej. W ten dzień zmarli wybitni poeci Miguel de Cervantes, William Szekspir oraz IncaGarcilaso de la Vega. Jest to święto wszystkich czytelników, bibliofilów, miłośników książek.

       

      Zgodnie z długą tradycją w Katalonii, kobiety obdarowywano w ten dzień czerwonymi różami, mającymi symbolizować krew pokonanego przez św. Jerzego smoka. Z czasem kobiety zaczęły odwzajemniać się mężczyznom podarunkami w postaci książek. Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich  został ustanowiony w 1995 roku przez UNESCO.

      http://spmiejscep.szkolna.net/pliki/obraz/roza1-1587408358.jpg

      Książka od stuleci fascynowała ludzi nie tylko z powodu ich ciekawej treści. Wokół literatury istnieje świat autorów, wydawców, tłumaczy oraz ich ciekawe historiejak i anegdoty. Oto porcja interesujących faktów o książkach, o których nie miałeś pojęcia!

      • Najdroższą książką na świecie  jest Kodeks Leicester Leonarda da Vinci. Jej cena przekracza 30 mln dolarów.
      • Najdroższa polska książka to drugie wydanie O obrotach sfer niebieskich – kosztowało 103 tysiące złotych.
      • Najmniejsza książka świata powstała w Polsce, jest to Alfabet łaciński z 1976 roku o wymiarach 1 x 0,8 mm.
      • Książka sprzedana w największej liczbie egzemplarzy to Biblia. Ponad 2 miliardy i 500 milionów sztuk.
      • Najdłuższa książka świata to pewien chiński słownikwydany w 5020 tomach.
      • Statystyczny czytelnik najczęściej traci zainteresowanie książką na 18 stronie.
      • W Polsce najpopularniejszym źródłem pozyskania książki jest pożyczenie od znajomych (34%).
      • 57 % Polaków zakończyła przygodę z literaturą po ukończeniu swojej edukacji.
      • Najbardziej zagorzali czytelnicy mieszkają w Indiachi spędzają z książką ponad 10 godzin tygodniowo.
      • Najdłużej przetrzymana książka została oddana po 47 latachdo biblioteki w Michigan.

       Źródło: https://www.magazynvip.pl/ciekawe-fakty-o-ksiazkach/

      23 KWIETNIA  SPOTYKAMY SIĘ Z KSIĄŻKĄ W OGRODZIE

    • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021

       Wejdź na spis.gov.pl i spisz się! Spis trwa od 1 kwietnia do 30 września 2021 r.

      Od 1 kwietnia do 30 września 2021 r. Główny Urząd Statystyczny przeprowadza Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021.

      Udział w spisie jest obowiązkowy.

      Spisem objęci są:

      • mieszkańcy Polski – zarówno Polacy, jak i cudzoziemcy,

      • stali mieszkańcy Polski przebywający w czasie spisuza granicą.

      Obowiązkową metodą jest samospis internetowy.Wejdź na stronę GUS spis.gov.pl i wypełnij formularz spisowy. Jeżeli nie możesz tego zrobić we własnym zakresie, odwiedź najbliższy urząd gminy. Na czas trwania spisu urzędy gmin przygotowały specjalne miejsca, gdzie wykonasz samospis.

      Nie możesz wykonać samospisu internetowego?Zadzwoń na infolinię: 22 279 99 99 i spisz się przez telefon.

      Jeśli nie spiszesz się przez internet ani przez telefon, skontaktuje się z Tobą rachmistrz telefonicznie lub bezpośrednio, aby przeprowadzić spis. Zgodnie z ustawą o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. nie możesz odmówić mu przekazaniadanych. Pamiętaj, że udział w spisie jest obowiązkowy – tak stanowi ustawa spisowa. Odmowa udziału w spisie powszechnym grozi karą grzywny na podstawie art. 57ustawy o statystyce publicznej. Nie obawiaj się o swoje dane. Są u nas bezpieczne, ponieważ chroni je tajemnica statystyczna. Dane jednostkowe zbierane i gromadzone w badaniach przeprowadzanych w ramach statystyki publicznej są poufne i podlegają szczególnej ochronie. Pracownicy statystyki publicznej są zobowiązani do przestrzegania tajemnicy statystycznej.Chcesz sprawdzić, o co zapytamy w spisie? Zapoznać się z ustawą spisową? Zweryfikować rachmistrza? Wejdź na spis.gov.pl i bądź na bieżąco!

    • Krzęcińskie Dyktando dla Dorosłych pod honorowym patronatem Wójta gminy Krzęcin 2021 ONLINE

      27 marca 2021 r. Szkoła Podstawowa w Krzęcinie zorganizowała VII Dyktando dla Dorosłych tym razem w wersji online, a więc za pośrednictwem Internetu. Tekst dyktanda został przygotowany przez panie Barbarę Biesiadę i Natalię Rynkiewicz, a następnie, dzięki pomocy informatyka pani Elżbiety Szczepaniak – Szypuły,  zamieszczony na portalu Dyktanda.pl.

      W dniu dzisiejszym zwycięzcy konkursu spotkali się w gabinecie dyrektora Szkoły Podstawowej w Krzęcinie, aby odebrać zasłużone nagrody, dyplomy i puchary.

      Oto wyniki:

      Pani Martyna Żyta – Mistrz Ortografii Gminy Krzęcin

      Pani Jolanta Stasiak – I Wicemistrz Ortografii Gminy Krzęcin

      Pan Jakub Szylak – II Wicemistrz Ortografii Gminy Krzęcin.

      Tradycyjnie rozlosowano nagrodę dla uczestnika dyktanda. Tu szczęście uśmiechnęło się do pani Honoraty Konieczki, a nagrodę wylosowała pani dyrektor Honorata Kłosek.

      Nagrody wręczał Wójt Gminy Krzęcin pan Bogdan Wojciech Brzustowicz, który objął dyktando honorowym patronatem, a jednocześnie był sponsorem ortograficznych potyczek, za co w imieniu uczestników serdecznie dziękujemy. Podziękowania kierujemy także w stronę kolejnych sponsorów dyktanda, czyli Przewodniczącej GKRPA, pani Kazimiery Prokopiak oraz Prezesa firmy 2x3 z siedzibą w Krzęcinie, pani Anny Kuzynin.

      Wszystkim nagrodzonym jak i uczestnikom dyktanda serdecznie gratulujemy i dziękujemy za udział w wydarzeniu.

    • REGULAMIN KRZĘCIŃSKIEGO DYKTANDA DLA DOROSŁYCH


    • KRZĘCIŃSKIE DYKTANDO ONLINE

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Regulamin wkrótce

    • Konsultacje ósmoklasistów

      Plan konsutacji w załączniku

    • UWAGA!!!

      Rodzice dzieci już uczęszczających, jak i kandydatów ubiegających się o przyjęcie
       do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Krzęcinie oraz do klasy I proszeni są o składanie deklaracji i wniosków, które dostępne są w sekretariacie szkoły, u wychowawców grup oraz na stronie internetowej szkoły (www.zs.krzecin.pl) w następujących terminach:

      • DEKLARACJE O KONTUNUOWANIU WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
         od dnia 01.03.2021 r. do 31.03.2021 r.
      • WNIOSKI O PRZYJĘCIE DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH
         od dnia 01.03.2021 r. do 31.03.2021 r.
      • FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO KLASY I
        od dnia 01.03.2021 r. do 31.03. 2020 r.

      Dokumenty te należy składać tylko w sekretariacie szkoły
       lub wysłać na e-maila szkoły:
      szkola@krzecin.pl

      Z poważaniem

      Dyrektor szkoły

      Honorata Kłosek

    • Plan zajęć projektowych VI semsestr

    • Rekrutacja uzupełniająca projektu "Nowoczesna Szkoła-kompetentny Uczeń"

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

    • Projekt „Nowoczesna Szkoła – kompetentny Uczeń” semestrVI

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE

      „Nowoczesna Szkoła – kompetentny Uczeń” realizowanym przez
      GMINĘ KRZĘCIN/SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ W KRZĘCINIE

       


      § 1

      Postanowienia ogólne

      1. Regulamin określa warunki udziału oraz podstawowe kryteria rekrutacji Uczestników/Uczestniczek Projektu „Nowoczesna Szkoła – kompetentny Uczeń” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oś Priorytetowa 8. Edukacja. Działanie 8.2. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym  i ponadgimnazjalnym.
      2. Beneficjentem projektu jest Gmina Krzęcin, która nadzoruje realizację projektu.
      3. Realizatorem projektu jest Szkoła Podstawowa w Krzęcinie.
      4. Biuro projektu znajduje się w Szkole Podstawowej w Krzęcinie, 73-231 Krzęcin, ul. Pogodna 4,
        tel. 95 7655148, e-mail: szkola@krzecin.pl.
      5. Projekt realizowany jest w okresie 01.11.2017 - 30.06.2021.
      6. Wsparciem w ramach projektu zostanie objętych 249 uczniów z kl. I-VIII Szkoły Podstawowej
         i klas II - III Gimnazjum w Krzęcinie.
      7. Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy 249 uczniów Szkoły Podstawowej w Krzęcinie poprzez rozwój kompetencji kluczowych m.in. w zakresie humanistycznym i nauk matematyczno - przyrodniczych, kreatywności i pracy zespołowej oraz uczestnictwie w indywidualnym doradztwie edukacyjno - zawodowym.

      § 2

      Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

      1. Projekcie - oznacza to projekt pt. „Nowoczesna Szkoła – kompetentny Uczeń” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 8. Edukacja. Działanie 8.2. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
      2. Beneficjencie projektu - oznacza to Gminę Krzęcin.
      3. Realizatorze projektu - oznacza to Szkołę Podstawową w Krzęcinie.
      4. Uczestniku/Uczestniczce Projektu – oznacza to ucznia/uczennicę Szkoły Podstawowej  w Krzęcinie, 73-231 Krzęcin, ul. Pogodna

      § 3

      Formy wsparcia

      1. Projekt zakłada udzielenie wsparcia w okresie 12017 - 06.2021 roku 249 uczniom/uczennicom Szkoły Podstawowej w Krzęcinie.
      2. Wsparcie w ramach projektu, jest następujące: semestr I-III:
      3. zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze:

      SP:

      - z matematyki (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 216h)

      - z j. polskiego (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 216h)

      - z j. angielskiego (2 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 144h)

      - z przyrody (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z historii (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

       

      Gimnazjum:

      - z matematyki (3 grupy (6osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 216h)

      - z j. polskiego (3 grupy (6osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 216h)

      - z j. angielskiego (1 grupa (6osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z historii (1 grupa (6 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z fizyki (1 grupa (6 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

       

      1. kółka zainteresowań:

      SP:

      - z j. polskiego (2 grupy (8 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 144h)

      - z j. angielskiego (2 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 144h)

      - warsztaty dziennikarskie (1 grupa (10 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

       

      Gimnazjum:

      - z j. polskiego (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z j. angielskiego (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z j. niemieckiego (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

       

      1. zajęcia rozwijające uzdolnienia oparte na metodzie eksperymentu w zakresie przedmiotów przyrodniczych:

      SP:

      - z matematyki (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 216h)

      - z przyrody (1 grupa (6 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

       

      Gimnazjum:

      - zajęcia z matematyki (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - zajęcia z biologii (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - zajęcia z fizyki (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - zajęcia z chemii (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 96h)  

       

      - zajęcia z geografii (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 48h) - zajęcia odbywały się przez 2 semestry

      1. zajęcia rozwijające z nauki programowania (1 grupa(8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)
      2. semestr IV:

      - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:

      - z matematyki (4 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 96h)

      - z j. polskiego (4 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 96h)

      - z j. angielskiego (1 grupa (6 osobowa) x2h x 12 tyg.; razem 24h)

      - kółka zainteresowań:

      - z j. polskiego (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 24h)

      - z j. angielskiego (2 grupy (8 osobowe) x 2h x 12tyg.; razem 48h)

       

      - zajęcia rozwijające z nauki programowania (1 grupa(8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 24h

       

      1. semestr V:

       - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:

      - z matematyki (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z j. polskiego (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - kółka zainteresowań:

      - z  matematyki (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 24h)

      - z j. angielskiego (2 grupy (8 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 48h)

       

      - zajęcia rozwijające z nauki programowania (2 grupy(8 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 48h

      - zajęcia językowo-teatralne ( 1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 24h)

      - zajęcia  matematyczno-przyrodnicze (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12tyg.; razem 24h)

       

      1. semestr VI:

      - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:

      - z matematyki (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - z j. polskiego (3 grupy (6 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 72h)

      - kółka zainteresowań:

      - z j. angielskiego (2 grupy (8 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 48h)

       

      - zajęcia rozwijające z nauki programowania (2 grupy(8 osobowe) x 2h x 12 tyg.; razem 48h

      - zajęcia językowo-teatralne (1 grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 24h)

      - zajęcia  matematyczno-przyrodnicze (1grupa (8 osobowa) x 2h x 12 tyg.; razem 24h)

       

       

      1. indywidualne doradztwo edukacyjno-zawodowe dla 94 uczestników projektu, zajęcia realizowane przez 5 semestrów (uczniowie z Gimnazjum: semestr I – 32os., semestr II – 21os.; uczniowie Szkoły Podstawowej: semestr III – 16os., semestr IV – 16os, V semestr – 9os.,), w wymiarze 2 godzin dla jednego ucznia; razem 188h.

       

      1. formy wsparcia zaplanowane na V i VI semestr trwania projektu obejmują  oddziały klasowe I-VIII
      1. wszystkim Uczestnikom zajęć wyrównawczych oraz zajęć rozwijających uzdolnienia realizowanych w formie stacjonarnej zapewniony jest obiad.
      2. uczestnikom projektu spoza Krzęcina zapewniony jest odwóz do domu.

       

      § 4

      Kryteria uczestnictwa w projekcie

       

      1. Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest:
      1. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem,
      2. wypełnienie i złożenie następujących załączników dostępnych w biurze projektu, tak, aby każda osoba mogła wziąć udział w projekcie, bez względu na płeć:
      • formularza zgłoszeniowego do projektu, którego wzór stanowi załącznik nr 1  do niniejszego Regulaminu (dot. nowych osób),
      • formularza zgłoszeniowego do projektu dla Uczestnika Projektu (dot. osób, które już uczestniczą w projekcie, zgodnie z załącznikiem nr 2),
      • deklaracji uczestnictwa w projekcie (w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć, zgodnie
        z załącznikiem nr 3 ),
      • oświadczenia Uczestnika Projektu dot. informacji o przetwarzaniu danych osobowych
         (w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć, zgodnie z załącznikiem nr 6),

      -    załącznika nr 4 i załącznika nr 5 - nie są obligatoryjne.

      1. zakwalifikowanie do udziału w projekcie przez Komisję Rekrutacyjną, składającą się z min. trzech osób.

       

      § 5

      Zasady rekrutacji Uczestników Projektu

       

      1. Rekrutacja do projektu odbywać się będzie w następujących terminach:
      • styczeń 2018 r.
      • wrzesień 2018 r.
      • luty-marzec 2019 r.
      • wrzesień 2019 r.
      • luty-marzec 2020 r.
      • styczeń-luty 2021 r.
      1. Kwalifikacja uczestników/uczestniczek projektu dokonywana jest przez Komisję Rekrutacyjną.
      2. Jeden uczeń może wziąć udział w kilku formach wsparcia.
      3. Każdy uczestnik projektu weźmie udział w doradztwie edukacyjno – zawodowym (tylko klas VII-VIII SP i Gimnazjum)

      Ocena końcowa z danego przedmiotu

      Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze

       

      - ocena niedostateczna, ocena dopuszczająca

      5 pkt.

      - ocena dostateczna

      3 pkt.

      - ocena dobra

      0 pkt.

      Zajęcia rozwijające uzdolnienia:

       

      - ocena bardzo dobra, ocena celująca

      5 pkt.

      - ocena dobra

      3 pkt.

      - ocena dostateczna

      0 pkt.

      Miejsce zamieszkania ucznia/uczennicy

      Wieś

      5 pkt.

      Miasto

      0 pkt.

      Dochód na osobę w rodzinie (na podstawie oświadczenia o wysokości dochodu-załącznik nr 4)

      do 1000 zł

      5 pkt.

      1000 – 1500

      3 pkt.

      1501 – 2000

      1 pkt.

      2001 i >

      0 pkt.

      Orzeczenie o niepełnosprawności (na podstawie kserokopii dokumentu wydanego przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności)
      o Niepełnosprawności)

      1 pkt.

      Opinia lub Orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej (na podstawie kserokopii dokumentu znajdującego się w dokumentacji pracy Pedagoga Szkolnego)

      3 pkt.

      Dziecko z niepełnej rodziny (na podstawie oświadczenia- załącznik nr 5)

      1pkt.

      Rodzic/opiekun dziecka jest osobą bezrobotną (na podstawie zaświadczenia

      1 pkt.

      z PUP)

       

      Rodzina dziecka jest objęta pomocą OPS (na podstawie zaświadczenia z

      1 pkt.

      OPS)

       

       

       

      1. Szczegółowe kryteria rekrutacji uczestników:

       

      1. Komisja rekrutacyjna dokonuje kwalifikacji uczestników projektu biorąc pod uwagę:
      1. terminowość złożenia deklaracji,
      2. kompletność i poprawność złożonych dokumentów rekrutacyjnych,
      3. kryteria rekrutacji w projekcie wymienione w pkt. 5 niniejszego paragrafu.
      4. w przypadku uczniów o takiej samej liczbie punktów wyższe miejsce na liście zajmie uczeń
        z orzeczeniem o niepełnosprawności lub opinią/orzeczeniem Poradni Psychologiczno/Pedagogicznej.
      5. w przypadku niedostarczenia oświadczenia/zaświadczenia wymienionego w kryteriach rekrutacji, przyznawanych jest 0 pkt.
      1. Rekrutacja uczestników odbywać się będzie z poszanowaniem zasad równości szans, w tym przeciwdziałania dyskryminacji.
      2. Listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w poszczególnych formach wsparcia będą ustalane według ilości uzyskanych punktów.
      3. W przypadku, gdy liczba chętnych do udziału w poszczególnych formach wsparcia w ramach projektu przewyższy liczbę przewidzianych miejsc, zostaną utworzone listy rezerwowe.
      4. Listy rezerwowe będą tworzone według kryteriów określonych w pkt. 5 niniejszego paragrafu.
      5. Osoby z list rezerwowych będą kwalifikowane w przypadku rezygnacji osób z list podstawowych (przed rozpoczęciem realizacji wsparcia lub w przypadku, gdy liczba zrealizowanych godzin przypadających na 1 uczestnika nie przekracza 30 % ogólnej liczby godzin wsparcia).
      6. Podstawą kwalifikowania osób z list rezerwowych będzie ten sam typ wsparcia (na przykład        w przypadku rezygnacji osoby z zajęć pozalekcyjnych - zajęcia z matematyki, na jej miejsce zostanie przyjęta pierwsza osoba na liście rezerwowej, zainteresowana tą formą wsparcia).
      7. Listy uczniów zakwalifikowanych na zajęcia zostaną umieszczone na tablicy ogłoszeń w szkole.
      8. Osoby z list rezerwowych otrzymają wsparcie niewykorzystane przez osobę, którą zastąpiły.
      9. Informacje na temat rekrutacji umieszczane będą na tablicy ogłoszeń w szkole oraz na stronie internetowej szkoły i Beneficjenta.
      10. Osoby, które pierwszy raz chcą przystąpić do projektu składają formularz rekrutacyjny wraz
        z załącznikami (zgodnie z załącznikiem nr 1,4 i 5).
      11. Osoby, które są już Uczestnikami Projektu i chcą raz jeszcze wziąć udział w dodatkowych zajęciach, wypełniają formularz rekrutacyjny, zgodnie z załącznikiem nr 2.

       

      § 6

      Zasady uczestnictwa w Projekcie - Prawa i obowiązki uczestników projektu

      1. Uczestnicy Projektu mają obowiązek:
      1. przestrzegania niniejszego Regulaminu,
      2. podpisania oświadczenia Uczestnika/Uczestniczki Projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
      3. regularnego i punktualnego uczestnictwa w zajęciach w ramach projektu,
      4. rzetelnego i systematycznego przygotowywania się do zajęć, poddawania się monitoringowi, zgodnie z zasadami o których mowa w § 7.
      1. W przypadku nieobecności na zajęciach organizowanych w ramach projektu, uczestnik/uczestniczka zobowiązuje się do samodzielnego uzupełniania nieopanowanych treści i umiejętności.
      2. Usprawiedliwienie opuszczonych zajęć następuje z przyczyn:
      1. zdrowotnych.
      2. innych - należy wyjaśnić okoliczności i przedstawić dokument potwierdzający wystąpienie określonych okoliczności.
      1. Przekroczenie 20% nieobecności na zajęciach (bez usprawiedliwienia) będzie wiązało się                z koniecznością wyjaśnienia przyczyn nieobecności ucznia przez jego rodziców/opiekunów prawnych, a w przypadku braku usprawiedliwienia - skreśleniem z listy uczestników Projektu.
      2. W trakcie zajęć w szkole uczniowie/uczestnicy biorący udział w projekcie otrzymają ciepły posiłek - obiad.
      3. Każdy z Uczestników Projektu ma prowadzoną Kartę Indywidualnego Udzielonego Wsparcia, zgodnie z załącznikiem 7.
      4. Zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu mogą – za zgodą Instytucji Nadzorującej – odbywać się w formie kształcenia na odległość, w sytuacji kryzysowej, w ramach działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

       

      § 7

      Zasady monitoringu

       

      1. Na każdych zajęciach w ramach projektu obowiązywać będą dzienniki zajęć z listami obecności gdzie notowane będą obecności uczestników/uczestniczek.
      2. Uczestnicy/uczestniczki projektu zobowiązani są do wypełniania ankiet monitorujących                   i ewaluacyjnych w trakcie uczestnictwa w projekcie.
      3. Rodzice uczestników/uczestniczek zobowiązani są informować Koordynatora Realizatora Projektu o ewentualnych zmianach swojej sytuacji (np. zmiana miejsca zamieszkania czy zameldowania).
      4. Informacje, o których mowa w punktach 1-3 będą wykorzystywane do wywiązania się                   z obowiązków sprawozdawczych z realizacji Projektu wobec Instytucji Pośredniczącej.

       

      § 8

      Zasady rezygnacji z uczestnictwa w projekcie

       

      1. Rezygnacja z udziału w projekcie możliwa jest tylko w uzasadnionych przypadkach i następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia.
      2. Uzasadnione przypadki, o których mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu mogą wynikać z przyczyn natury zdrowotnej lub działania siły wyższej i z zasady nie mogą być znane przez Uczestnika Projektu w momencie rozpoczęcia udziału w projekcie.
      3. Organizator zastrzega sobie prawo do skreślenia Uczestnika/Uczestniczki Projektu z listy uczestników szkolenia w przypadku naruszenia przez niego niniejszego regulaminu oraz zasad współżycia społecznego.
      4. W przypadku rezygnacji lub skreślenia Uczestnika/Uczestniczki Projektu z listy osób zakwalifikowanych do projektu, jego miejsce zajmie pierwsza osoba z listy rezerwowej zgodnie    z zasadami zawartymi w § 5.
      5. W przypadku rezygnacji lub skreślenia uczestnik/Uczestniczka projektu zobowiązany jest do zwrotu materiałów edukacyjnych otrzymanych od organizatora. Materiały zostaną przekazane osobie z listy rezerwowej, która zajmie jego miejsce.

      § 9

      Regulamin posiłków

       

      Pole tekstowe: 1.



2.




W dniu odbywających się zajęć wszyscy Uczestnicy/Uczestniczki Projektu (zajęć rozwijających oraz zajęć wyrównawczych realizowanych na terenie szkoły) korzystają z gorącego posiłku - obiadu.

       

      Posiłek wydawany będzie w stołówce Szkoły Podstawowej w Krzęcinie, ul. Pogodna 4.

       

      § 10

      Regulamin odwozów

       

      1. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu spoza Krzęcina zapewniony jest odwóz do domu.
      2. Uczestnicy/Uczestniczki korzystający z przewozów zobowiązani są do przestrzegania regulaminu   i dostosowania się do uwag przewoźnika z uwagi na bezpieczeństwo swoje i innych pasażerów.

      Załączniki:

       

      załącznik nr 1 wzór formularza zgłoszeniowego do projektu.

      załącznik nr 2 wzór formularza zgłoszeniowego do projektu dla Uczestnika Projektu.

      załącznik nr 3 wzór deklaracji uczestnictwa w projekcie.

      załącznik nr 4 wzór oświadczenia o uzyskanym dochodzie.

      załącznik nr 5 wzór oświadczenia o pochodzeniu dziecka z niepełnej rodziny.

      załącznik nr 6 wzór oświadczenia uczestnika projektu dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych.

      załącznik nr 7 wzór karty indywidualnego udzielonego wsparcia.

       

       

       

    strona:

    Aktualności

    Kontakt

    • Szkoła Podstawowa w Krzęcinie
      ul. Pogodna 4, 73-231 Krzęcin
    • sekretariat 95-765-51-48

      fax 95-765-51-48

    Galeria zdjęć