Statut Szkoły

Galeria zdjęć

Zapytanie ofertowe - usługa cateringu 2020 r. Załączniki do zapytania ofertowego - usługa cateringu 2020r. Zapytanie ofertowe - usługa transportowa 2020r. Załączniki do zapytania ofertowego - usługa transportowa 2020r ZAPYTANIE OFERTOWE Załączniki do zapytania ofertowego z dnia 5.02.2018r. Ogłoszenie nr 501387-N-2018 z dnia 2018-01-05 r. Załączniki do Ogłoszenia nr 501387-N-2018 z dnia 2018-01-05 r. REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE Ogłoszenie - Wyposażenia pracowni szkolnych Zarządzenie Nr10a/2017/2018 Zarządzenie Nr 3/2018/2019 z dnia 01.10.2018 r.

Ogłoszenia Gminy Krzęcin w ramach Projektu "Nowoczesna Szkoła - kompetentny Uczeń"

Ogłoszenie - Wyposażenia pracowni szkolnych

 

Krzęcin, dnia 2stycznia 2018 r.

GMINA KRZĘCIN /

Szkoła Podstawowa

ul. Pogodna 4

73-231 Krzęcin

 

OGŁOSZENIE

 

W związkuz realizacja projektu „Nowoczesna Szkoła – kompetentny Uczeń” oraz w związku z unieważnieniem 2 postępowań przetargowych (Ogłoszenie nr 500064715-N-2017 z dnia 24-11-2017 r. i  Ogłoszenie nr 627220-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.) oraz brakiem ofert na ogłoszenie umieszczone na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl zapraszamy do składania ofert na pomoce dydaktyczne wymienione w załączniku Nr 1 i 2.  Oferty można składać w ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia w Biurze Projektu w Szkole Podstawowej w Krzęcinie ul. Pogodna 4, 73-231 Krzęcin.

 

Załącznik Nr 1

Wyposażenia pracowni szkolnych do nauki fizyki, matematyki, biologii, chemii, geografii w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia

 

nazwa

ilość

Opis

Spełnia :

Tak/Nie

Cena jednostkowa w zł brutto

Wartość w zł brutto za pozycję

fizyka: czajnik

1 szt.

czajnik elektryczny o mocy 2000W z dolną płytą grzejną

 

 

 

fizyka: pomoce, elementy hydrostatyki

1 zestaw

przyrząd do demonstrowania prawa Pascala, Kula Pascala (Średnica kuli ok. 7 cm, długość całości 35 cm. Średnica zewnętrzna cylindra ok. 2,5 cm), Nurek Kartezjusza, Urządzenie do demonstrowania siły wyporu, naczynia przelewowe i połączone (Przyrząd z czteroma szklanymi naczyniami o różnych kształtach i średnicach, połączone razem poziomą rurką. Za jego pomocą można pokazać, że poziom jednorodnej cieczy w naczyniach połączonych nie zależy od ich kształtu i pola przekroju), akwarium (najlepiej z tworzywa sztucznego).

 

 

 

fizyka: pomoce do optyki

1 zestaw

Zestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej (Zestaw przystosowany do tablic magnetycznych. Zawiera  modele  soczewek (płasko­ i dwuwypukłej, dwuwklęsłej), pryzmaty  (prostokątny,  trapezowy), płytkę równoległościenną,  element  do badania  całkowitego  wewnętrznego odbicia,  zwierciadło  płasko­-wypukło-wklęsłe, pięciowiązkowy laser); Tarcza Kolbego z podstawą i akcesoriami (zestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej wraz z tablica magnetyczna. Zestaw zawiera komplet soczewek, pryzmatów i luster pozwalający przeprowadzić doświadczenia pokazowe, podziałka kątowa  na  obrotowej tarczy. Laser siedmiowiązkowy zasilany bateryjnie (każda wiązka sterowana oddzielnie), czerwony wskaźnik laserowy, zasilacz bateryjny 6V (przystosowany do magnetycznego mocowania  na  tablicy  magnetycznej, wady wzroku (zestaw powinien zawierać  5  soczewek  symulujących  odpowiednio soczewki : oka zdrowego, krótko­  i  dalekowzrocznego  wraz  z  soczewkami  korekcyjnymi. Zestaw powinien zawierać plansze z rysunkami oka)

 

 

 

fizyka: przewody,obwody…

1 zestaw

Zestaw powinien zawierać ponad 100 elementów w poręcznym pojemniku, w tym: silniczki, żarówki, brzęczyki, diody LED, baterie, pojemniki na baterie, wybór sześciu przełączników, diody, przyrząd do zdejmowania i obcinania izolacji z drutów, specjalne śrubokręty i wiele innych. Dodatkowo do zestawu powinny być dołączone przewody łączeniowe o długości 50 cm z wtyczkami bananowymi (czerwone i czarne), Przewody łączeniowe o długości 30 cm z końcówkami krokodylkowym, żaróweczki LED (zestaw czterech energooszczędnych żaróweczek, w których źródłem światła są diody elektroluminescencyjne. Żaróweczki powinny mieć trzonek E10 i przystosowane do napięcia zasilania 3,5V), Bateria płaska 4,5 V alkaliczna (8 szt.), Bateria okrągła AA 1,5 V alkaliczna (16 szt).

 

 

 

fizyka: młoteczek do kamertonu

2 szt.

młoteczek do kamertonów 440 Hz

 

 

 

fizyka: zestawy do badania i demonstracji ruchu

1 zestaw

zestaw do demonstracji oddziaływania bezpośredniego i na odległość, zasady zachowania pędu, badania ruchu jednostajnego oraz jednostajnie przyspieszonego (Zestaw powinien składać się z metalowego toru z podziałką, czterech kulek metalowych i trzech kulek szklanych, wypełnionej cieczą rurki o długości ok. 72cm (w  której znajduje się pęcherzyk powietrza) oraz pisaka suchościeralnego), zestaw do badania ruchu jednostajnego (zestaw powinien zawierać wypełnioną cieczą rurkę o długości 48cm (w której znajduje się pęcherzyk powietrza) oraz pisaku suchościeralnego).

 

 

 

fizyka: zestaw doświadczeń szkolnych

1 zestaw

zestaw doświadczeń szkolnych dot. pracy i energii np. Generator Van de Graffa z pełną elektrodą kulistą (nie siatką) do demonstracji w szkole zjawisk z zakresu elektrostatyki (średnice elektrod powinny mieć odpowiednio 15 i 10 cm). Elektroda kulista rozładowująca powinna być wbudowana w podstawę i mieć izolowany uchwyt i 4-mm gniazda połączeniowe. Pas powinien być wykonany z gumy silikonowej o wysokim stopniu izolacji. Max napięcie na elektrodzie kulistej: ok. 200 kV;Model może być zasilany ręcznie - na korbkę, generator ręczny powinien być dostarczony wraz z kompletem przewodów, zestaw demonstracyjno-doświadczalny energia słoneczna- Elementy zestawu mi.in. fotoogniwo, przewody, termometr, lustro płaskie i paraboliczne, lupa, silniczek elektryczny, śmigło, kolorowe filtry, stół do badania rozkładu sił - głównymi elementami zestawu powinien być stół o średnicy ok. 40 cm z wygrawerowaną na obrzeżu 360-stopniową skalą, umieszczony na stabilnej podstawie (specjalne śruby powinny umożliwiać poziomowanie stołu) oraz krążki, linki i obciążniki (12 sztuk, 4 rodzaje).

 

 

 

matematyka: pomoce do geometrii

2 kpl zestawów

1 zestaw - układ współrzędnych(pomoce do geometrii przestrzennej )- wyposażenie układu współrzędnych z siatką pomocniczą: Arkusz PCV z nadrukiem (ok. 80cmx100cm), tubus o średnicy 12cm,pisaki suchościeralne kolorowe 4 szt.,ścierak magnetyczny do pisaków, linijka aluminiowa ok. 50cm, krzywiki elastyczne - 3 szt.; modele brył - Przezroczyste bryły o dużych wymiarach umożliwiają demonstrację całej klasie. Powinny posiadać podstawy zaakcentowane kolorystycznie, zestaw powinien składać sie z następujących brył: kula, półkula, walec, stożek, sześcian, prostopadłościan, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny, czworościan, ostrosłup o podstawie kwadratu.Bryły wykonane powinny być z trwałego i estetycznego tworzywa. Wysokość brył powinna być około 15 cm.;

2 zestaw - przyrząd do demonstracji brył obrotowych; siatki brył i figur geometrycznych zestaw powinien być w formie pakietu edukacyjnego i zawierać siatki brył m.in.  graniastosłupa o podstawie trapezu równoramiennego, graniastosłupa prawidłowego sześciokątnego,graniastosłupa o podstawie równoległoboku,czworościanu foremnego, ostrosłupa prawidłowego trójkątnego,ostrosłupa o podstawie trapezu równoramiennego,ostrosłupa prawidłowego sześciokątnego,ostrosłupa o podstawie rombu,graniastosłupa  o podstawie trójkąta prostokątnegograniastosłupa  o podstawie trójkąta równoramiennego, ostrosłupa prawidłowego czworokątnego, sześcianu, graniastosłupa prawidłowego trójkątnego, prostopadłościanu o podstawie prostokąta, prostopadłościanu o podstawie kwadratu, do zestawu powinny być dołączone karty zadaniowe do brył składanych (karty zadaniowe - każda karta dwustronna, można pisać po niej flamastrem suchoscieralnym i 1 karta z odpowiedziami);

3 zestaw - magnetyczne bryły ułamki - zestaw powinien składać się z ok. 20 elementów, bryły powinny dzielić się na części obrazując różne ułamki: 1/2, 1/3 i 1/4 oraz jedną całość (1/1). Elementy muszą być magnetyczne (magnesy wewnątrz brył), różne kolory; modele brył zestaw do budowania - kolorowe kulki ok.180 szt. do tego patyczki od ok. 1,5-8 cm wykonane z solidnego tworzywa;

4 zestaw do porównywania objętości - komplet 15 poręcznych o wysokości do 10 cm pojemników o różnych kształtach (przezroczyste). Pojemniki powinny być otwarte, bez jednej podstawy.

 

 

 

matematyka: zestaw narzędzi i przyborów pomiarowych

3 kpl zestawów

1 zestaw -tablica magnetyczna z układem współrzędnych - Tablica biała z układem współrzędnych magnetyczna suchościeralna. Nadruk musi być wykonany w technologii uniemożliwiającej jego usunięcie. Tablica powinna być oprawiona w ramę aluminiową anodowaną, narożniki plastikowe. Powierzchnia tablicy do pisania markerami suchościeralnymi. Tablica powinna dawać możliwość mocowania kartek za pomocą magnesów. W komplecie powinien znajdować się zestaw mocujący wraz z instrukcją, oraz półeczka na pisaki i kompletem pisaków (2 zestawy po 4 szt), wymiar tablicy ok. 80-90x100;

2 zestaw -przyrządy do geom.- przybory PCV magnetyczne. W skład zestawu wchodzą: kątomierz, 50 cm - 1 szt., liniał tablicowy, 100 cm - 1 szt., markery - 3 szt., ekierka prostokątna, 60 cm, - 1 szt., ekierka równoramienna, 60 cm -1 szt.,wskaźnik PCV lekki, giętki ok. 100 cm - 1 szt.,cyrkiel tablicowy ze stopką magnetyczną - 1 szt.,wskaźnik PCV 100 cm z włókna szklanego - 1 szt.,elementy mocujące tablicę - wkręty metalowe - 2 szt.,tablica PCV, gr. 3 mm ze schematem zawieszenia - 1 szt.;

3 zestaw - magnetyczna oś liczbowa - Biała tablica magnetyczna o wymiarach ok 90 x 30 cm, z umieszczoną na niej osią liczbową z podziałką. Możliwość zawieszenia na szkolnej tablicy magnetycznej (za pomocą integralnych magnesów) lub na ścianie. W zestawie powinien znajdować się pisak suchościeralny i czyścik;

4 zestaw - przyrządy do pomiaru masy - m.in. waga szkolna metalowa wraz z kompletem odważników (1g,2g,5g,10g,20g,50g,100g,200g,500g)

5 zestaw - przyrządy do pomiaru długości - zestaw: w zakresie od 1 cm do 100 cm z uwzględnieniem zaznaczonych na skali decymetrów, miara sztywna - linijka wykonana ze sklejki liściastej - magnetyczna tzw. przymiar tablicowy. W zakresie od 1 cm do 200 cm miara metalowa rozwijana, stosowna powszechnie w pracach montażowych. W zakresie od 1 cm do 20 metrów miara taśmowa giętka zwijana stosowana przy pomiarach wielkogabarytowych, obmierzaniu powierzchni w obiektach zamkniętych i na terenie otwartym. W zakresie od 1 m do nieskończoności. Koło metryczne z sygnałem dźwiękowym;

6 zestaw - przyrząd do pomiaru temperatury - termometr za pomocą specjalnego paska pozwala stymulować określona temp. co pomoże w pierwszych cwiczeniach w odczytywaniu temp.

 

 

 

matematyka: zestaw do odliczania czasu

6 zestawów

zestaw do obliczania czasu-zestaw edukacyjny do nauki godzin. Jeden duży zegar jest dla nauczyciela i mniejsze dla uczniów. Zegary z mechanicznym napędem synchronicznym. Zewnętrzna tarcza pomiędzy godziną 12 a 24 może być wymieniana. Materiał: tworzywo sztuczne; tablica czasu - dla uczniówtablice suchościeralne, które mają pomóc upływający czas, wykonane z elastycznego tworzywa, format A4.; dla nauczyciela tablica formatu A3

 

 

 

matematyka: zestaw klocków,decymetr, model

3 zestawy

Klasowy zestaw klocków pozwalający wprowadzić uczniów w istotę systemu dziesiętnego . Klocki powinny być wykonane z estetycznego tworzywa. Każdy klocek powinien być wyposażony w centymetrową podziałkę, która będzie podkreślała powiązanie z klockami niższego rzędu. Jedność reprezentowana przez sześcian o boku 1 cm, a tysiąc - przez sześcian o boku 10cm.

 

 

 

matematyka: zestaw do prezentacji ułamków

3 zestawy

zestaw do prezentacji ułamków i nauki działań na ułamkach: ułamki magnetyczne na tablicę i ok. 10 zestawów dla ucznia- Zestaw ułamków magnetycznych, duze listwy o jednakowej dlugosci podzielone na częsci, wym. 100x10cm, zestaw powinien być wykonany z magnetycznego tworzywa sztucznego pokrytego kolorową folią,każdy pasek podzielony powinien być kolejno na ułamki: 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10, 1/12, oraz zestaw magnetycznego koła ułamkowego o średnicy ok. 40 cm, podzielone na 1/2, 1/4, 1/3, 1/6, 1/8;  duże liczydło ułamkowe- wymiary ok 1200x800x30 mm, liczydło powinno być wykonane jako pojedyncze skrzydło z ramy drewnianej. Na prętach umieszczone powinny być malowane wałki drewniane bądź z tworzywa sztucznego - pełne;

 

 

 

matematyka: zestaw do nauki geometrii figury płaskie

6 zestawów

Wielokąty - zestaw klasowy - 1 zestaw powinien zawierać 15 różnych związanych ze sobą kształtów figur. W komplecie 450 figur wykonanych z wysokiej jakości, przeźroczystego tworzywa w różnych kolorach. Jeden zestaw powinien zapewnić prace w całej klasie; Kostki liczbowe do systemu dziesiętnego materiał powinien służyć do ćwiczeń arytmetycznych w zakresie do 9.999. Kostki powinny umożliwiać zorganizowanie zabaw dydaktycznych na odczytywanie i zapisywanie liczb, wykonywanie obliczeń, porównywania liczb itp.; Pomoc dydaktyczna do dodawania i odejmowania sposobem pisemnym  zawartość zestawu: tacka z tworzywa z 3 przegródkami i miejscem na kartę (wym. ok. 20 x 35 cm, głęb. ok. 1,5 cm), 75 krążków z nadrukiem 1, 10, 100, wykonanych z grubego kartonu (śr. ok. 2,5 cm), woreczek na żetony, 40 kart z zadaniami (wym.ok. 8 x 18 cm),   plansza do zapisu pisemnego flamastrem suchościeralnym (wym. ok. 20 x 25,5 cm), instrukcja. Tangram magnetyczny - Trzy komplety tangramu wykonane z mocnej folii magnetycznej, 3 kolory, wys. ok. 20 cm; Tangram - zestaw klasowy -kwadrat, który podzielono na 7 części: 2 duże trójkąty, 1 średni trójkąt, 2 małe trójkąty, 1 mały kwadrat, 1 mały równoległobok; Tangram (karty zadaniowe w pudełku) - Trwałe karty powinny zawierać ok. 50 wzorów do odtworzenia z pomocą elementów tangramu. Na rewersie każdej karty powinien znajdować się pomniejszony wzór z podpowiedzią .Zawartość zestawu: 25 dwustronnych kart z tworzywa ( ok. 14 x 17 cm) łącznie 50 zadań (podpowiedź w małym formacie na rewersie każdej karty) oraz pudełko; Układanka dydaktyczna "Domino" do obliczania kątów -  kostki domina wykonane są z grubego tworzywa o zaokrąglonych rogach;

 

 

 

matematyka: zestaw do arytmetyki

3 zestawy

W skład jednego zestawu wchodzą: Liczydło do obliczeń pieniężnych i dziesiętnych - 6 szt.; oś liczbowa - 3 zestawy osi liczbowych do działań na liczbach ujemnych w zakresie od -50 do +50, -20 do +20 oraz  od -15 do +15. Podziałka na osi co 1 cm, numeracja co 1. Dodatkowo powinno być zaakcentowane kolorystycznie dziesiątki - naprzemiennie podkreślając liczby w 2 różnych kolorach. Osie wykonane powinny być  z laminowanego papieru samoprzylepnego. Po osi można pisać suchościeralnym mazakiem. Zawartość: ok. 20 szt osi samoprzylepnych jednego rodzaju - wym. ok. 2,5 x 53 cm. Łącznie zestaw powienienzawierac ok. 60 szt.; Pomoc matematyczna do nauki mnożenia -  Kostki z drewna na jednej stronie powinny mieć nadrukowane zadania , na drugiej rozwiązanie. Ok.80 kostek w drewnianych ramkach (ok. 27,5 x 27,5cm) - 6szt.; Karty liczbowe system dziesiętny - w zestawie powinno się znajdować ok. 41 trwałych kart z tworzywa, w których pozycje oznaczono innym kolorem: jedności od 0 do 9, dziesiątki od 10 do 90, setki od 100 do 900, tysiące od 1000 do 9000, liczba 10.000.

 

 

 

matematyka: zestaw do nauki rachunku prawdopodobieństwa

2 zestawy

pomoc dydaktyczna do aktywizujących zabaw na lekcjach matematyki. Pomoc powinna zawierać 14 różnych typów kostek od tradycyjnych po wielościenne oraz kostki blanko do własnego zapisu. Zawartość: ok. 162 kostek w 14 rodzajach. Zestaw w zamykanej walizce z wkładką - 2 szt.

 

 

 

matematyka: plansze, tablice

3 zestawy

1 zestaw powinien składać się z: magnetycznych laminowanych plansz,wymiar ok. 150x100 cm, tematy plansz m.in.: zmiany jednostek, Kąty w kole, Kąty wpisane oparte na tym samym okręgu, Kąty wpisane oparte na półokręgu,Kąty: środkowy i wpisany oparte na tym samym łuku, Symetria osiowa, Figury symetryczne względem prostej. Punkty symetryczne względem osi układu współrzędnych, Figury symetryczne względem osi układu współrzędnych, Oś symetrii figur, Symetria środkowa, Figury symetryczne względem punktu, Punkty symetryczne względem początku układu współrzędnych, Figury podobne, Cechy podobieństwa trójkątów, cechy przystawiania trójkątów, Jednokładność, Jednokładność prosta, Jednokładność odwrotna. Kąty w ostrosłupach, Kąt między prostą a płaszczyzną, Kąt dwusieczny, Przekroje ostrosłupa, Przekroje graniastosłupa, Stożek, Przekroje stożka, Pole powierzchni i objętości stożka, Walec, Przekroje walca. Pole powierzchni i objętości walca, Kule, Wykresy funkcji. Wykresy funkcji liniowych, Punkty, odcinki, półproste, proste. Podstawowe figury geometryczne. Jednostki długości,Kąty,Prostokąt i kwadrat,Koło,Okrąg,Pole prostokąta,Jednostki pola,Prostopadłościan i sześcian,Pole powierzchni całkowitej,Kąty,Podział trójkątów, Kąty wewnętrzne trójkąta, Równoległobok i romb, Trapez, Rodzaje czworokątów, Obwody figur płaskich, Pole równoległoboku, Wysokość w trójkącie, Pole trapezu, Deltoidu, Pole figur płaskich, Graniastosłup prosty, Graniastosłupy prawidłowe, Pole powierzchni całkowitej graniastosłupa, Objętość prostopadłościanu i sześcianu, Jednostki objętości, Objętość graniastosłupa, Pole trójkąta;  magnetyczna tabliczka mnożenia - Zawartość: trwała metalowa tablica z nadrukiem i aluminiową oprawą - wymiar tablicy 71 x 71 cm - 100 kolorowych kwadratów z folii magnetycznej z dwustronnym nadrukiem - wymiar kwadratu 5,3 x 5,3 cm - sorter do kwadratów;

 

 

 

matematyka: przybory (kalkulator,linijka, osie liczbowe, itp.)

3 zestawy

kalkulator szkolny/prosty dla uczniów - 8 szt.,linijki - zestaw przyborów geometrycznych dla ucznia. Skład zestawu: 2 ekierki (równoramienna, równoboczna), kątomierz dwukierunkowy, linijka 15 cm oraz cyrkiel. Zestaw linijek powinien się składać z 8 szt., osie liczbowe uczniowskie - 8 szt. wym ok. 6 x 102 cm, mocne tworzywo

 

 

 

Matematyka – tablica z siecią

3 szt

Biała tablica z naniesioną siecią kwadratowa lub prostokątna

 

 

 

biologia/przyroda: mikroskopy

8 szt.

Mikroskop szkolny dwuokularowy 20x-podświetlany, tubus: pochylenie 45 stopni, oświetlenie górne i dolne 12V/10W

 

 

 

biologia/przyroda: komplet badacza

8 zestawów

lornetka - solidna, lekka, na sznurku, powinna być dostarczona wraz z pokrowcem, obiektyw 18mm, powiększenie 8x, wym. ok. 10x8x3cm, komplet badacza - komplet dużych i wytrzymałych przyrządów: Lupa (śr. 11,5cm, dł. 20cm, o 4,5-krotnym powiększeniu). Szczypce ułatwiające przenoszenie i trzymanie okazów (dł. 15cm); niezbędnik badacza - powinien posiadać 7 różnych funkcji: kompas, monokular, lornetka, lusterko do sygnałów, lusterko powiększające, lupę o powiększeniu 2 i 4-krotnym.

 

 

 

biologia/przyroda: model DNA

1 zestaw

konstrukcja z elementów plastikowych, 132 elementy, wysokość 45cm, każdy element innego koloru. Model w zestawie wraz z podstawą.

 

 

 

biologia/przyroda: plansze, ilustracje, schematy

1 zestaw

plansze magnetyczne przedstawiająca piramide zdrowia, ilustracje i schematy (linia życia na ziemi, ciało człowieka, rozmnażanie człowieka, cykl rozwoju rośliny), preparaty mikroskopowe biologiczne - komplet powinien zawierać 12 szkiełek z 36 różnymi preparatami tematycznym m.in.: grzyby, witaminy, algi, zwierzęta, włókna naturalne, włókna syntetyczne, mikrofilm, skrobia, leki, pasikonik, plastik, napoje.

 

 

 

biologia/przyroda: model kwiatu z owocem

1 zestaw

wykonany z tworzywa, koronę można rozdzielać na dwie części. Realistyczny model kwiatu wiśni z owocem, wykonany 7-krotnym powiększeniu. Wys. Ok. 32 cm

 

 

 

biologia/przyroda: modele

1 zestaw

obieg wody w przyrodzie - symulator (modelowana podstawa, pokrywka, chmurka, wymiar ok. 50x31x13cm wraz z instrukcją), modele przekrojowe z pianki - komórka zwierzęca i roślinna (średnica ok. 12 cm, do modeli powinna być załączona informacje i legende do schematów), człowiek-korpus - model anatomiczny przedstawiający korpus i wybrane narządy wewnętrzne człowieka. Model powinien być wykonany z solidnego tworzywa, wiernie oddać najważniejsze detale. Głowa powinna być dzielona na dwie części z wyjmowaną półkulą mózgową. Zawartość modelu: korpus o wys. ok. 50 cm,  3-częściowa głowa (dwie półkule i jedna półkula mózgowa), 6 wyjmowanych organów (2-cześciowe płuca, 2-częściowe serce, wątroba, żołądek, jelita), pozostałe organy i muskulatura jest widoczna wewnątrz korpusu , higiena jamy ustnej Model animujący do demonstrowania skutecznego i zdrowego dla zębów sposobu ich szczotkowania - wym. ok. 15 x 18,5 x 14 cm, w komplecie powinna znaleźć się szczoteczka.

 

 

 

biologia/przyroda: modele- okazy w akrylu

1 zestaw

naturalne okazy zatopione w akrylu, okazy (ok. 20 szt.) powinny ukazywać różnorodność królestwa roślin, grzybów i protista. Okazy powinny być przechowywane w walizce. Do zestawu powinna być dołączona instrukcja metodyczna z informacjami, kartami pracy dla uczniów i kluczem odpowiedzi. Spis okazów m.in.:    alga brązowa, ulwa sałatowa, gatunki alg czerwonych, twardnikjapoński,uszak bzowy,soplówka jeżowata, porostnica wielokształtna, skrętek wilgociomierczy, niekropień właściwy, gatunek paproci pochodzenia azjatyckiego, sosna Massona, szydlica/kryptomeria japońska, ryż siewny, bambus, gatunek storczyka, kukurydza zwyczajna,  gatunek soi, klon palmowy, goździk chiński, fasola zwykła.

 

 

 

biologia/przyroda: okazy stawonogi

1 zestaw

naturalne okazy zatopione w akrylu, kolekcja powinna byc poświęcona przedstawicielom typu stawonogi, w tym wielu owadom (ok. 15 okazów). Do zestawu powinno być dołączona również również instrukcja metodyczna z informacjami, kartami pracy dla uczniów i kluczem odpowiedzi. Spis okazów zestawu m.in.: chrząszcz, modliszka, szerszeń, mrówka, motyl, żuk, cykada, pluskwa, pająk, dragonfly, świerszcz, karaluch, patyczak, mucha, cykl rozwoju jedwabnika, cykl rozwoju konika polnego.

 

 

 

biologia/przyroda: okazy

1 zestaw

systemy korzeniowe oraz cykl rozwoju zwierząt w akrylu - żaba, motyl; akrylowe bloki z okazami wraz z instrukcja i kartą pracy

 

 

 

biologia/przyroda: szkielet człowieka

1 szt.

naturalnej wielkości szkielet zamocowany na stojaku jezdnym, ruchome mocowanie kończyn górnych i dolnych

 

 

 

biologia/przyroda: filmy edukacyjne

1 zestaw

filmy edukacyjne, tematyka m.in.: Różnorodność organizmów jednokomórkowych, z życia kwiatów,rozwój mchu, jamochłony, życie glonów,Pierścienice, Ślimaki, Rak i inne skorupiaki, Płaźnice, Ryby naszych wód, Nasze gady i płazy, Zaskroniec, Dlaczego chronimy ropuchę, Jaszczurka zwinka, Przystosowanie ptaków do środowiska, Wpływ środowiska na rozwój embrionalny, Od odruchu do neuronu, Bioenergetyka komórki, Budowa i funkcjonowanie narządów zmysłów, Odwracalność i nieodwracalność procesów przyrody ,Organizm człowieka w walce z bakteriami, Życie i odżywianie, Życie i odżywianie, Od poczęcia do narodzin człowieka.

 

 

 

chemia:

apteczka, sprzęt p.poż.

1 zestaw

Wyposażenie apteczki: – plaster z opatrunkiem 6 x 10 cm – 8 szt.,– plaster na szpulce 5 m x 2,5 cm – 1 szt.,– bandaż elastyczny 4 m x 6 cm – 2 szt.,– bandaż elastyczny 4 m x 8 cm – 3 szt.,– rękawiczki jednorazowe winylowe – 4 szt., (2 pary),– chusta opatrunkowa 60 x 80 cm – 1 szt.,– chusta opatrunkowa 60 x 40 cm – 2 szt.,– bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny)8 x 10 cm – 3 szt.,– bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny)10 x 12 cm – 1 szt.,– kompres gazowy 10 x 10 cm – 6 szt., 3 opak.,– chusta trójkątna 96 x 96 x 136 cm – 2 szt.,– koc termiczny (ratunkowy) – 1 szt.,– nożyczki – 1 szt.,– instrukcja udzielania pierwszej pomocy – 1 szt.;

Sprzęt ppoż.: Gaśnica proszkowa 4 kg GP-4x ABC. Zaprojektowana dla zabezpieczania obiektów użyteczności publicznej, pomieszczeń biurowych, produkcyjnych, magazynów, garaży.

 

 

 

chemia: fartuchy

4 zestawy

Fartuchy laboratoryjne - Wykonany z włókniny, z powłoką polietylenową. Wodoszczelny. Odporny na rozerwanie. Wymiary: 1050 x 700 mm, 1 zest., Rekawiczki jednorazowe - pudrowane do jednorazowego użytku. Pasują na lewą i prawą rękę, bardzo wytrzymałe i elastyczne, zalecane do podstawowych prac w szpitalach, gabinetach lekarskich, stomatologicznych, laboratoriach, zakładach kosmetycznych i fryzjerskich. Rozmiar M. Rękawice spełniają wymagania: EN 455, dyr. EWG 93/42, EN 89/686. - 3 op.,Okulary ochronne - Okulary ochronne z przezroczystego tworzywa sztucznego, wytrzymałe, z elastyczną opaską o szer. 12 mm., - 10 szt., Tace laboratoryjne-biała, niska, brzegi zaokrąglone, gładka powierzchnia, łatwa do czyszczenia, wykonana z melaminoformaldehydu. Wymiary: 268 x 208 x 17 mm, 12 szt. itp.

 

 

 

chemia: nóż, obcęgi, nożyczki, itp.

3 zestawy

Nóż laboratoryjny- ostrze zaokrąglone z uchwytem z tworzywa sztucznego. Wymiary: dł. całk. ok. 180 mm. - 3 szt. , obcęgi do cięcia metali - wykonane z wysokiej jakości materiałów, idealne do cięcia linek stalowych itp., Nożyczki laboratoryjne ostre - nożyczki powinny być wykonane w całości ze stali końcówki ostre. Dłuości nożyc w zestawie w mm: 100,125,150.

 

 

 

chemia: płyta z pleksi

1 szt.

Płyta z pleksi - o wymiarach min. 100x150, osadzona w drewnianej podstawie (do demonstrowania niebezpiecznych dla młodzieży doświadczeń)

 

 

 

chemia: palniki

8 zestawów

Palniki gazowe - Palnik gazowy na propan, z zaworem iglicowym umożliwiającym dokładne wyregulowanie wielkości płomienia, wykonany ze stopu cynku z niewielką domieszką aluminium, miedzi i cynku - 3 szt.i Palniki spirytusowe - Palnik spirytusowy szklany z kołpakiem z PP, wys. 100 mm, śr. 80 mm, poj. 150 ml - 12 szt.

 

 

 

chemia: modele cząstek

1 zestaw

Modele do budowania cząsteczek - Zestaw dydaktyczny kulek imitujących atomy i łączników z tworzywa sztucznego, pozwalający budować struktury chemiczne. Pudełko zawiera instrukcję oraz 302 elementy: węgiel (12 szt.), siarka (13 szt.), tlen (22 szt.), azot (10 szt.), fosfor (7 szt.), metal duże (11 szt.), metal małe (3 szt.), fluor (8 szt.), wodór (14 szt.),łączenie duże (36 szt.), łączenie małe (50 szt.)

 

 

 

chemia: tabele rozpuszczalności

1 zestaw

Tabele rozpuszczalności - Ścienna plansza szkolna przedstawiająca tablicę rozpuszczalności związków. Przeznaczona dla poziomów nauczania od podstawowego do policealnego. Dwustronnie laminowana folią o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie, oprawiona w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym. Wymiary: 1600 x 1200 mm

 

 

 

chemia: szafa

1 szt.

Szafa do pracowni fizyczno-chemicznej do przechowywania odczynników chemicznych. Wentylator z płytą montażową stanowi wyodrębnioną część wyciągu do montażu na otworze kominowym.

 

 

 

geografia: kompas

8 zestawów

Kompas zamykany z igłą zawieszoną w płynie i przyrządami celowniczymi. Duża średnica > 5 cm; Kompas z igłą zawieszoną w płynie, wtopiony w przezroczystą linijkę. Umożliwia pracę z mapą oraz określanie azymutu w terenie. Trwały i estetyczny. Średnica samego kompasu: 5 cm; przewodniki - klucze do rozpoznawania roślin i zwierząt

 

 

 

geografia: taśmy miernicze

1 zestaw

Taśma terenowa długości 20 metrów, wysuwana z okrągłej, plastikowej obudowy - 4 szt., GLEBA – zestaw doświadczalny z wyposażeniem laboratoryjnym i kartami pracy. Wyposażenie: m.in. cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby  i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną.

 

 

 

geografia: atlas geograficzny

8 szt.

Atlas gograficzny dla szkoły podstawowej - "Polska, kontynenty, świat" wyd. Nowa Era Planeta Nowa. Reforma 2017

 

 

 

geografia: mapy ścienne

1 zestaw

mapy ścienne laminowane, wym. ok. 160x120 cm. Rodzaje: mapa krajobrazowa Polski i  świata, świat - geologia i tektonika (dwudzielna), mapa Polski krajoznawcza - historia i kultura, Europa - mapa fizyczna i polityczna, Europa - mapa gospodarcza, mapa Polski administracyjna

 

 

 

geografia: plany i mapy

1 zestaw

Mapa Polski magnetyczna - fizyczna. Wymiar ok. 70 x 60 cm, Realistyczna mapa fizyczna z siecią hydrograficzną, proporcje w skali 1 : 4 000 000, mapa pozbawiona napisów, do zapisu suchościeralnego. Zawartość:kolorowa mapa fizyczna (wym. ok. 70 x 60 cm), 18 nazw miast z herbami (wym. ok. 3 x 3 cm), 18 fotografii atrakcji turystycznych (wym. ok. 5 x 3,5 cm), 7 nazw państw sąsiadujących z flagami (wym. ok. 3,5 x 3,5 cm), 5 nazw rzek (wym. ok. 4 x 1 cm), 5 nazw pasm górskich (wys.ok. 1 cm)

 

 

 

geografia: globus

1 zestaw

Duży globus fizyczny, średnica 42 cm - 1 szt., Globus fizyczny, średnica 22 cm - 8 szt., Globus polityczny, średnica 16 cm - 8 szt., Globus konturowy, podświetlany, średnica 25 cm - 4 szt., Globus z trasami odkrywców, podświetlany, średnica 25 cm - 4 szt.

 

 

 

geografia: okazy

1 zestaw

okazy skał, minerałów i skamieniałości, zestaw 15 podstawowych skał. naturalne okazy skamieniałości przewodnich, które dokumentują wiek skał w których je znajdujemy m.in.: Łupek z odciskami graptolitów z rodz. Monograptus – sylur, Ramienionóg Atrypa – dewon, Koralowiec czteropromienny – dewon, Łupek z odciskiem liścia paproci – karbon, Wapień z koralowcami czteropromiennymi – karbon, Wapień z trochitami liliowców – trias środkowy, Gąbka – jura górna, Ślimak z rodziny Nerineidae – jura górna, Amonit – jura górna, Małż Lopha – jura górna, Belemnit – kreda górna, Wapień z rurkami

 

 

 

geografia: Stacja pogodowa radiowa

1 zestaw

Solarny czujnik zewnętrzny z akumulatorem

Graficzna prezentacja trendów pogodowych

Funkcjonalność : Pomiar: temperatury pokojowej, temperatury zewnętrznej, wilgotności na zewnątrz, wilgotności w pomieszczeniu,

Ilość czujników: Nie więcej niż: 8

Rodzaj wyświetlacza : cyfrowy

Zakres pomiarowy opadów: Od 0 do nie mniej niż 6553 mm

Zakres pomiarowy wiatru: Od 3 km/h do nie mniej niż 290 km/h

Zasięg : Nie mniejszy niż: 300 m

Wymagania dodatkowe

- zegar kwarcowy

- wyświetlacz w formacie 12/24h

- przycisk Weather Center

- zasilacz

 

 

 

geografia: model układu słonecznego

1 zestaw

Model Układu Słonecznego, tellurium automatyczne. Słońce, Ziemia i Księżyc w ruchu - umożliwia prezentację wielu zjawisk, m.in. takich jak: dzień i noc, pory roku, fazy Księżyca, zaćmienia, zmiany dzienne oświetlenia, zegar słoneczny, długość cienia,itp.  Słońce powinno być reprezentowane przez mocne, paraboliczne źródło światła, wokół którego krąży Ziemia (globus o średnicy 12 cm), a wokół niej Księżyc. Zestaw poruszany za pomocą systemu przekładni; wykonany z tworzywa sztucznego i metalu. Do modelu dołączyć należy dodatkowe akcesoria (drugi model Księżyca, drugi model Słońca, zegar słoneczny, postać człowieka). Słońce, Ziemia i Księżyc w ruchu - wygodna i podstawowa wersja tego modelu – zasilany bateryjnie (2 x AA) i umożliwia prezentację takich trudnych do zrozumienia przez uczniów w szkole zjawisk, jak: ruch wirowy i obiegowy Ziemi, dzień i noc, zmiany dzienne oświetlenia, pory roku, zaćmienia, długość cienia… Słońce reprezentowane jest w modelu przez żółtą kulę, z której pod odpowiednim kątem pada światło na Ziemię reprezentowaną przez globus kuli ziemskiej nachylony pod właściwym kątem do orbity. Słońce i Ziemia umieszczone są na stabilnym ramieniu, a na oddzielnym wysięgniku umieszczony jest model Księżyca, który można ustawia.

 

 

 

geografia: stojak

1 szt.

stojak do map i plansz. Stojak na kółkach do przechowywania w pozycji pionowej map zwiniętych różnej wielkości

 

 

 

geografia: wskaźnik teleskopowy

1 szt.

wskaźnik teleskopowy, składany wskaźnik teleskopowy - manualny wskaźnik , wygodny i bezpieczny w użytkowaniu.Maksymalna długość po rozłożeniu wynosi ok. 100 cm.Wielkość po złożeniu to ok. 25 cm.Wskaźnik powinien być lekki i poręczny do schowania , jak również  posiadać kółko do zawieszania.Wskaźnik ma na celu ułatwienie nauczycielowi pokazywanie szczegółów na tablicy, mapach i planszach.

 

 

 

geografia: plansze

1 szt.

Plansze laminowane, wym. 100x70cm -  z treściami astronomicznymi, kształtowanie powierzchni ziemi, model obiegu wody w przyrodzie-model symulator cyklu hydrologicznego oraz zestaw plansz w skład którego wchodzą następujące plansze: Afryka,Ameryka Północna,Ameryka Południowa,Australia i Oceania, Azja, Europa. Plansze w rozmiarach 70 x 100 cm . Plansze powinny być ofoliowane i wyposażone w listwy metalowe oraz zawieszkę.

 

 

 

 

Załącznik Nr 2

 

Wyposażenia pracowni szkolnych w drobny sprzęt i odczynniki

nazwa

ilość

Opis

Spełnia :

Tak/Nie

Cena jednostkowa w zł brutto

Wartość w zł brutto za pozycję

chemia: drobny sprzęt laboratoryjny

1 zestaw

Probówka okrągłodenna bakteriologiczna - ze szkła borokrzemowego wys. 180 mm, śr. 18 mm - 3 op.; Statyw z PP trzypółkowy rozkładany na 20 probówek - o śr. 20 mm, autoklawowalny, dł. 225 mm, szer. 47 mm, gł. 115 mm; Zlewka z wylewem -  skalowana, wykonana ze szkła borokrzemowego BORO 3.3. - 100 ml 3 szt.,  250 ml - 4 szt., 400 ml - 4 szt., 600 ml - 4 szt., 1000 ml -4 szt.; Kolba miarowa z korkiem ze szkła borokrzemowego BORO 3.3 kl. B. - 100 ml wys. 230 mm, śr. 14 mm - 3 szt., 250 ml wys. 230 mm, śr. 14 mm - 3 szt.; Kolba płaskodenna z wąską szyją wykonanaze szkła borokrzemowego BORO 3.3. - 250 ml śr. bańki 85 mm, wys. 140 mm, śr. szyi 34 mm - 3 szt., 500 ml śr. bańki 105 mm, wys. 170 mm, śr. szyi 34 mm - 3 szt., 1000 ml śr. bańki 131 mm, wys. 200 mm, śr. szyi 42 mm - 3 szt.; Kolba stożkowa Erlenmeyera z wąską szyją, skalowana, z pierścieniem wzmacniającym, wykonana ze szkła borokrzemowego BORO 3.3. - 50 ml wys. 85 mm - 3 szt., 100 ml wys. 105 mm - 3 szt.,250 ml wys. 145 mm - 3 szt., 500 ml wys. 180 mm - 3 szt., 1000 ml wys. 220 mm -  3 szt.; Kolba stożkowaErlenmeyera z szeroką szyją, skalowana, z pierścieniem wzmacniającym, wykonana ze szkła borokrzemowego BORO 3.3. - 100 ml wys. 105 mm - 3 szt.,  250 ml wys. 145 mm - 3 szt., 500 ml wys. 180 mm - 3 szt., 1000 ml wys. 220 mm - 3 szt.; Cylinder kl. B, stopa szklana sześciokątna - 50 ml wys. 210 mm, śr. 26 mm - 3 szt., 100 ml wys. 225 mm, śr. 30 mm 3 szt., 250 ml wys. 290 mm, śr. 46 mm m- 3 szt., 500 ml wys. 350 mm, śr. 52 mm - 3 szt., 1000 ml wys. 430 mm, śr. 70 mm - 3 szt.; Suszarka laboratoryjna 32-stanowiskowa ze stali pokrytej PCV, w komplecie z płytą dolną (ociekaczem), 32 bolce w odstępach co 30 mm. Wymiary wys. 450 mm, szer. 350 mm, gł. 150 mm ;Krystalizator z wylewem wykonany ze szkła borokrzemowego BORO 3.3. - 300 ml wys. 50 mm, śr. 95 mm - 4 szt., 900 ml wys. 75 mm, śr. 150 mm - 4 szt.;  Szkiełko zegarkowe ze szkła sodowo-wapniowego - śr. 40 mm śr. 40 mm, gr. 2 mm - 4 szt., śr. 60 mm śr. 60 mm, gr. 2 mm - 4 szt., śr. 80 mm śr. 80 mm, gr. 2

 

 mm - 4 szt.; Szalka Petriego, Anumbra,

 wykonana ze szkła sodowo-wapniowego - wys. 15 mm, śr. 80 mm - 30 szt.; Tryskawka z PP, w komplecie z nakrętką, rurką wylewową, butelką - poj. 125 ml - 5 szt.; Rozdzielacz stożkowy z PP zakończony szczelną nakrętką. Zastosowany zawór teflonowy nie wymaga smarowania - poj. 100 ml - 5 szt.; Kroplomierz z pipetką i gumowym smoczkiem, poj. 100 ml, biały - 10 szt.; Pipeta wielomiarowa kl. AS z certyfikatem serii, wykonana wg DIN 12697 ISO 835, oznaczona barwnym paskiem kodowym, czas wypływu 15 s, skalę 0,1 ml wykonano brązową farbą dyfuzyjną - poj. 2 ml, dł. 355 mm, skala 0,1 -  5 szt., poj. 5 ml, dł. 360 mm, skala 0,2 - 5 szt., poj. 10 ml, dł. 355 mm, skala 1 - 5 szt., poj. 25 ml, dł. 450 mm, skala 2,5 - 5 szt.; Gruszka do pipet czerwona trzyzaworowa, wykonana z naturalnej gumy, poj. 150 ml - 5 szt.; Butelka z korkiem biała, wąska szyja, wykonana ze szkła sodowo-wapniowego - poj. 100 ml - 4 szt., poj. 250 ml - 4 szt.,  poj. 500 ml - 4 szt.; Butla na wodę destylowaną bez kranu z uchwytami,posiada szyję gwintowaną z nakrętką, śr. 210 mm; Lejek laboratoryjny z PP - poj. 30 ml, śr. 40 mm - 4 szt., poj. 30 ml, śr. 50 mm - 4 szt., poj. 60 ml, śr. 75 mm - 4 szt., poj. 125 ml, śr. 100 mm - 4 szt.; Parownica porcelanowaokrągłodenna z wylewem, poj. 40 ml, śr. 100 mm- 10 szt. ; Wanienka porcelanowa do spalań - dł. 72 mm, szer. 11 mm, wys. 9 mm - 10 szt.; Moździerz porcelanowy z tłuczkiem i z wylewem - poj. 150 ml, wys. 45 mm, śr. 100 m, 60 mm - szt., poj. 330 ml, wys. 62 mm, śr. 130 m, 60 mm - 4 szt.; Siatka druciana z krążkiem ceramicznym żaroodpornym - dł. 120 mm, szer. 120 mm - 3 szt., dł. 160 mm, szer. 160 mm - 3 szt., dł. 200 mm, szer. 200 mm - 3 szt.; Trójnóg okrągły z żeliwa, z wykręcanymi nogami - wys. 200 mm, śr. 80 mm - 3 szt., wys. 200 mm, śr. 120 mm - 3 szt., wys. 220 mm, śr. 140 mm - szt., Podnośnik laboratoryjny z aluminium - 100 x 100 mm, wys. podnoszenia 180 mm - 2 szt., 200 x 200 mm, wys. podnoszenia 280 mm - 2 szt.; Uchwyt do tygli ze stali chromowanej, dł. 250 mm - 6 szt.; Łapa do probówek, drewniana - 12 szt.; Wąż laboratoryjny z naturalnej czerwonej gumy - dł. 1 m, śr. 5/9 mm - 2m, dł. 1 m, śr. 6/9 mm - 2m, dł. 1 m, śr. 10/14 mm - 2m; Łyżeczko-szpatułka z PP do pobierania materiałów sypkich.
Ostry brzeg szpatułki umożliwia rozdrabnianie substancji krystalicznych - 12 szt.; Łyżeczka do spalań z mosiądzu, dł. 450 mm, śr. 16 mm - 6 szt.; Korek gumowy z naturalnego kauczuku, szary - dół 14 mm, góra 18 mm, wys. 20 mm, bez otworów - 1 op., dół 29 mm, góra 35 mm, wys. 30 mm, 2 otwory - 1 op.; Pałeczka grafitowa (węglowa, elektroda, 15 x 0,6 cm) - 4 szt.; Płaszcz grzewczy - Urządzenie przeznaczone jest do prac laboratoryjnych i służy do podgrzewania różnego rodzaju cieczy. Wbudowany podzespół, regulujący moc pobieraną, umożliwia nastawę żądanej temperatury. Zakres pracy płaszcza grzewczego do +350 st. C - 2 szt.; Sączki jakościowe średnie pakowane po 100 szt- rodzaj 70 - 1 op., rodzaj 150 - 1 op.; Waga szkoleniowa elekntroniczna - Wyświetlacz cyfrowy. Zasilanie: bateryjne). Maksymalne obciążenie 500 g. Dokładność 0,1 g.  - szt.; Szczotka do mycia naczyń z delikatnego szkła - bardzo miękka. Rączka wykonana ze stali chromowanej, szczotka z tworzywa sztucznego - 5 szt.; Zestaw do destylacji - Wykonany ze szkła borokrzemianowego zestaw do destylacji składa się z następujących elementów: 1) rozdzielacz, 100 ml; 2) nasadka destylacyjna; 3) kolba destylacyjna okrągłodenna; 4) chłodnica Liebiega; 5) łącznik (przedłużka) do odbieralnika. Wszystkie elementy posiadają szlify 19/26. - 2 szt.; Komplet 4 szklanych rurek o zewnętrznej średnicy 6 mm: – prosta krótka, 70 mm, – prosta długa, 170 mm,– zakrzywiona 90 st. 60/160 mm, – zakrzywiona 90 st. 60/60 mm - 6 szt.; Zestaw do ćwiczeń elektochemii - Umożliwia przeprowadzenie następujących doświadczeń: – przewodnictwo wody i wodnych roztworów substancji o budowie jonowej,– przewodnictwo wodnych roztworów substancji o budowie niejonowej, – przewodnictwo wodnych roztworów elektrolitów, – opór elektrolitu jako funkcja wielkości powierzchni elektrod, – opór elektrolitu jako funkcja wzajemnej odległości elektrod, – ruch jonów w polu elektrycznym, – wpływ temperatury na przewodnictwo elektryczne, – elektroliza wodnego roztworu siarczanu miedziowego, – polaryzacja elektrod, – ogniwo galwaniczne.Wymiary: 100 x 360 x 500 mm Ciężar: 2,20 kg - 1 szt.

 

 

 

chemia: odczynniki

1 zestaw

Odczynniki i substancje chemiczne - Kalii Iodidum 25g (jodek potasu), Sodu wodorotlenek
cz. d. a. 1000 g, Wapnia wodorotlenek cz. 250 g, Baru wodorotlenek 8 hydrat cz. 250 g, Kwas solny 35–38% cz. 250 m, Kwas solny 35–38% cz. d. a. 1000 ml, Kwas azotowy 65% cz. 250 ml, Kwas azotowy 65% cz. d. a. 1000 ml, Kwas octowy lodowaty cz. 1000 ml, Kwas octowy lodowaty cz. 250 ml, Kwas oleinowy cz. 250 ml, Kwas palmitynowy cz. 250 g, Kwas stearynowy cz. 250 g, Sodu chlorek cz. 250 g, Żelaza (III) chlorek 6 hydrat
cz. 250 g, Wapnia chlorek 6 hydrat cz. 250 g, Wapnia chlorek 2 hydrat cz. 250 g, Wapnia chlorek bezw. cz. 250 g, Potasu jodek cz.d.a. 25 g, Miedzi siarczan 5 hydrat cz. 250 g, Miedzi siarczan bezw. cz. 250 g, Sodu węglan bezw.cz. 250 g, Sodu węglan 10 hydrat cz. 250 g, Wapnia węglan cz. 250 g, 8 Potasu nadmanganian cz. 250 g, Denaturat 250 ml, Gliceryna bezw. cz. 250 ml, Glukoza cz. 250 g, D-fruktoza cz. 250 g, Sacharoza cz. 250 g, Skrobia rozp. cz. 250 g, Parafina ciekła 250 ml, Benzyna ekstrakcyjna 250 ml, Fenoloftaleina 1% 100 ml, Siarka mielona 250 g, Węgiel aktywny pylisty drzewny 500 g, Żelazo metal proszek 50 g, Magnez metal wióry 50 g, Cyna metal gran. 98,85% 50 g, Cynk metal granulki 50 g, Sód metaliczny 100 g

 

 

 

 

 

 

Aktualności

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa w Krzęcinie
    ul. Pogodna 4, 73-231 Krzęcin
  • godziny pracy sekretariatu od 7 30 do 15 30
    przyjmowanie interesantów od 8 00 do 15 00

    sekretariat tel.95-765-51-48

    fax 95-765-51-48

Galeria zdjęć